Категорії - CreativeSMM, SMM, Travel, Website development Карпати Travel в Яремче
Комплексна розробка бренд-стратегії роботи в інтернеті
Бажаний результат:
- SMM ведення бренду Карпати Travel у Facebook/Instagram та розширення його у всіх можливих соцмереж
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті.
- Отримання заявок/продаж через сайт та соціальні мережі.
- Розроблення стратегії продаж в інтернеті
- Створення корпоративного сайту для збільшення продажів через інтернет
Що було зроблено до старту запуску бренду Карпати Travel:
- Проведено навчався на практичному курсі SMM на 100% за роботою в соціальних мережах
- Створення та налаштування соціальних сторінок FB та Insta під час навчання та введення сторінок у соцмережах після навчання.
Робота, яка почалася після навчання з брендом Карпати Travel
- Проведений повний SMM&SEO аудит в інтрнеті бренду та розробка стратегії та нової концепції бренду в інтернеті
- Розробка стратегії просування Карпати Travel у соціальних мережах та розширення бренду
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram (робота з фото та відео контентом).
- Щоденне публікування контенту в Instagram та 4-5 у Facebook + кроспостинг у всі можливі соцмережі
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Обробка коментарів та повідомлень, які поступають на сайт та соцмережі
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль
- Створення та налаштуваня соціальних сторінок YouTube та google мій бізнес + пінтерест.
- Рекомендаці та оптимізація деяких процесів роботи під час просування проекту.
- Розробка структури сайту та повнення наповненні і запуск в інтернеті.
- Написання SEO текстів та оптимізація сайту під пошукові ключові слова
- Розробка SEO стратегії просування сайту в мережі інтернет
- Підготовка контенту та перші кроки з просування сайту в інтернеті (реєстрація в каталогах) для подальшого просування сайту
Дані аналітики на старті роботи оновленого сайту та його оптимізації після індексації
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Залучено у Facebook з початку роботи (06.20-09.2020) – з 350 до 1600 likes
- Залучено в Instagram – з 65 до 1700 фоловерів
- Публікування – 5-6 постів в Instagram та 5-6 у Facebook
Дані результати ми отримали лише за місяць роботи, плануємо збільшувати активність і подвоювати результати по продажам в 2 рази щомісяця. Основні продажі звісно йдуть наразі через Instagram з отриманням – від 50 лідів/місяць + мінімальні бюджети на рекламу. В планах розширення бренду Карпати Travel в інтернеті, запустити оновлену стратегію та досягнути нові поставлені цілі по просуванню бренду в інтернеті. Терміни виконання: Розробрка сайту + структура та наповнення = 2 місяці.