Категорії - CreativeSMM, Food, SMM Фруктові Бомбони
SMM ведення Фруктові Бомбони у Facebook/Instagram
Бажаний результат:
- Створення соціальних сторінок та активне введення
- Отримання заявок/продаж через соціальні мережі (FB та Insta).
Що було зроблено:
- Створення та налаштування соціальних сторінок FB та Insta та введення сторінок.
- Розробка стратегії просування Фруктові Бомбони у соціальних мережах
- Аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка контент-плану по квартально.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram (самостійне фотографування та оброблення фото товару + відео обробка).
- Щоденне публікування контенту в Instagram та 4-5 у Facebook.
- Робота з вірусними методами просування у Facebook
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram:
- Залучено у Facebook з початку роботи (09.18-12.2019) – з 0 до 600 likes
- Залучено в Instagram – з 0 до 880 фоловерів
- Публікування – 5-6 постів в Instagram та 4-5 у Facebook
Основні продажі звісно йдуть через соцмережі і отримували – від 50 лідів/місяць без бюджету. Facebook надавав кращі результати так як більше застосовували інструменти вірусного методу просування. Робота над проектом тривала 1 ріку і далі передали активні робочі сторінки клієнту.