Portfolio

Комплексне введення бренду Академія Грація. Міжнародний центр корекції постави в інтернеті та соціальних мережах

Категорії - CreativeSMM, Medicine, SMM, Website development Академія Грація

Комплексне введення бренду Академія Грація в інтернеті

Бажаний результат, щодо SEO:

  • Стати №1 в Україні Центром з інформування в мережі інтернет
  • Покращити впізнаваність та лояльність пацієнтів до бренду в Інтернеті.
  • Збільшити кількість записів через Інтернет.
  • Отримати значний приріст трафіку в сезонний та не сезонний періоди.

Що було зроблено по роботі з сайтом:

  • Проведений SEO-аудит сайту + виправлення технічних помилок.
  • Проаналізовано стару структуру сайту, зібрали усі ключові слова під послуги, які проводяться в Центрі (об`єднали та додали деякі послуги під пошукові запити).
  • Переписали і переглянули усі тексти, для сайту згідно ключових слів.
  • Оновлено фото та відео контент на сайті.
  • Оптимізовано сторінки послуг, згідно ключових слів.
  • Виведення блогу та ведення його, згідно розробленої стратегії просування по SEO.
  • Налаштовано аналітику сайту та підключені усі метрики для веб майстрів.
  • Підключено кол-трекінг на сайті для покращення роботи адміністраторам.
  • Технічна підтримка сайту та аналіз сайту на помилки.
  • Налаштовано захищений протокол, згідно вимог Google.
  • Робота з Google картами.
  • Моніторинг відвідуваності сайту та росту позицій через аналітику сайту.

Результати роботи по роботі над сайтом:

Після запуску оновленого сайту коефіцієнт видимості сайту покращився з 0,04 до 0,07. В ТОП 3 потрапило більше 40 брендованих та не брендованих ключових слова/місяць. Сумарний трафік на сайті покращився з 776 до 1 664/місяць. Пошукових запитів збільшилося з 1440 до 1783 ключових слова/місяць

Дані сайту з аналітики станом за період роботи (наразі сайт отримує трафік лише завдяки соцмережам).

SEO просування почали з 01/2020 року

Для покращення позицій сайту плануємо систематично наповнювати сайт свіжими матеріалами, статтями та відео під зібрані ключові слова, узгодженні з клієнтом. А також, робити технічні правки, розширяти структуру  + робота з зовнішнім шумом в інтернеті. 

Бажаний результат, щодо SMM:

  • Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 500+ likes page в FB та Insta).
  • Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
  • Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
  • Розшири бренд Аадемія Грація у всіх можливих соціальних мережах Facebook/Instagram/YouTube/Google my business/LinkedIn.
  • Збільшити трафік на сайт за допомогою соцмереж
  • Збільшити кількість заявок на діагностику через соцмережі (від 15 місяць)
  • Покращити лояльність пацієнтів та клієнтів до бренду через соцмережі.

Що було зроблено по SMM за перші пів року роботи (07/2019 – 02/2020):

  • Проведений деталізований SMM-аудит сторінок та рекламного кабінету
  • Вивчено бриф та прописано основні цілі в роботі над проектом в соціальних мережах 
  • Проведено аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
  • Розробка стратегії просування послуг у соціальних мережах.
  • Розробка контент-плану на місяць (4-5 постів/тиждень).
  • Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
  • Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
  • Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
  • Кроспостинг Google мій бізнес
  • Робота з відео контентом, для наповнення в YouTube.
  • Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.

Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram/YouTube:

  • Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (07/19) –  з 4,071 до 6,596 підписників
  • Робота із залученням в Instagram – з 987 до 1 468 фоловерів.

 

  • Опубліковується – більше 25 постів/місяць
  • приблизно 2 вірусних пости/місяць або відео контент

Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:

Після оновлення сайту, було впроваджено додаткову рубрику статей із сайту, що перевершило очікуваний результат:

  • Рубрика порад – #АкадеміяГрація_поради
  • Натхнення та атмосфера в Центрі – #АкадеміяГрація_натхнення
  • Запрошені гості – #АкадеміяГрація_експерти
  • Про авторську методику – #АкадеміяГрація_діагностика
  • Відгуки пацієнтів – #АкадеміяГрація_відгуки

Робота з відео контентом, для наповнення в YouTube, узгодження бюджетів та сценарію для знімання промо ролику.

85% робочої стратегії, яку ми висвітлили над даним проектом, було проблено завдяки якісному контенту + мінімум бюджетів для впізнаваностість бренду, збільшення трафіку та продажів через інтернет та соціальних мереж загалом.

Планується на найближчий квартал подальша робота над збільшенням кількості цільової аудиторії в мережі інтернет та продажів, а також подальша оптимізація наявних робіт.

[К-ть оцінок: 0 Середня: 0]
error: Контент захищено!