Категорії - CreativeSMM, Medicine, SMM, Website development Академія Грація
Комплексне введення бренду Академія Грація в інтернеті
Бажаний результат, щодо SEO:
- Стати №1 в Україні Центром з інформування в мережі інтернет
- Покращити впізнаваність та лояльність пацієнтів до бренду в Інтернеті.
- Збільшити кількість записів через Інтернет.
- Отримати значний приріст трафіку в сезонний та не сезонний періоди.
Що було зроблено по роботі з сайтом:
- Проведений SEO-аудит сайту + виправлення технічних помилок.
- Проаналізовано стару структуру сайту, зібрали усі ключові слова під послуги, які проводяться в Центрі (об`єднали та додали деякі послуги під пошукові запити).
- Переписали і переглянули усі тексти, для сайту згідно ключових слів.
- Оновлено фото та відео контент на сайті.
- Оптимізовано сторінки послуг, згідно ключових слів.
- Виведення блогу та ведення його, згідно розробленої стратегії просування по SEO.
- Налаштовано аналітику сайту та підключені усі метрики для веб майстрів.
- Підключено кол-трекінг на сайті для покращення роботи адміністраторам.
- Технічна підтримка сайту та аналіз сайту на помилки.
- Налаштовано захищений протокол, згідно вимог Google.
- Робота з Google картами.
- Моніторинг відвідуваності сайту та росту позицій через аналітику сайту.
Результати роботи по роботі над сайтом:
Після запуску оновленого сайту коефіцієнт видимості сайту покращився з 0,04 до 0,1. В ТОП 3 потрапило більше 43 брендованих та не брендованих ключових слова/місяць. Сумарний трафік на сайті покращився з 776 до 1 664/місяць. Пошукових запитів збільшилося з 1440 до 4865 ключових слова/місяць
Дані сайту з аналітики станом за період роботи (наразі сайт отримує трафік лише завдяки соцмережам).
SEO просування почали з 02/2020 року – дані аналітики за рік часу лише з внутрішньою оптимізацією
Для покращення позицій сайту плануємо систематично наповнювати сайт свіжими матеріалами, статтями та відео під зібрані ключові слова, узгодженні з клієнтом. А також, робити технічні правки, розширяти структуру + робота з зовнішнім шумом в інтернеті.
Бажаний результат, щодо SMM:
- Отримати збільшення підписників в соціальних мережах (по 500+ likes page в FB та Insta).
- Збільшити впізнаваність бренду в інтернеті, зокрема в соціальних мережах.
- Збільшити органічне охоплення завдяки якісному контенту.
- Розшири бренд Аадемія Грація у всіх можливих соціальних мережах Facebook/Instagram/YouTube/Google my business/LinkedIn.
- Збільшити трафік на сайт за допомогою соцмереж
- Збільшити кількість заявок на діагностику через соцмережі (від 35 заявок місяць)
- Покращити лояльність пацієнтів та клієнтів до бренду через соцмережі.
Що було зроблено по SMM за перший рік роботи (07/2019 – 08/2020):
- Проведений деталізований SMM-аудит сторінок та рекламного кабінету
- Вивчено бриф та прописано основні цілі в роботі над проектом в соціальних мережах
- Проведено аналіз основної ЦА та аналіз конкурентів.
- Розробка стратегії просування послуг у соціальних мережах.
- Розробка контент-плану на місяць (4-5 постів/тиждень).
- Щоденне публікування контенту в соцмережі Facebook/Instagram.
- Дизайн публікацій Facebook/Instagram.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (комунікація з підписниками).
- Кроспостинг Google мій бізнес
- Робота з відео контентом, для наповнення в YouTube.
- Налаштування рекламних оголошень, оптимізація та їхній контроль.
Результати роботи по введенню сторінок Facebook/Instagram/YouTube:
- Кількість лайків сторінки у Facebook на початок роботи (07/19) – з 4,071 до 8,500 підписників
- Робота із залученням в Instagram – з 987 до 1 650 фоловерів.
- Опубліковується – більше 25 постів/місяць
- приблизно 2 вірусних пости/місяць або відео контент
Рубрики та категорії, які були запровадженні в контент-плані:
Після оновлення сайту, було впроваджено додаткову рубрику статей із сайту, що перевершило очікуваний результат:
- Рубрика порад – #АкадеміяГрація_поради
- Натхнення та атмосфера в Центрі – #АкадеміяГрація_натхнення
- Запрошені гості – #АкадеміяГрація_експерти
- Про авторську методику – #АкадеміяГрація_діагностика
- Відгуки пацієнтів – #АкадеміяГрація_відгуки
Робота з відео контентом, для наповнення в YouTube (від 0 до 100 підписників), узгодження бюджетів та сценарію для знімання промо ролику.
85% робочої стратегії, яку ми висвітлили над даним проектом, було проблено завдяки якісному контенту + мінімум бюджетів для впізнаваностість бренду, збільшення трафіку та продажів через інтернет та соціальних мереж загалом.
Планується на найближчий квартал подальша робота над збільшенням кількості цільової аудиторії в мережі інтернет та продажів, а також подальша оптимізація наявних робіт.