Як налаштувати таргетинг в SMM самостійно: інструкція для власника бізнесу

Сreative SMM поради

Отож, щоб налаштувати таргетинг у соціальних мережах, візьміть у штат ТАРГЕТОЛОГА і просто пийте далі каву, поки спеціаліст буде займатися всіма цими рекламами, метриками та конверсіями. Як вам порада? Насправді вона крута та дієва, але що робити, якщо масштаби компанії та її дохід не дозволяють найняти ще одну одиницю в штат? Що якщо ніша настільки специфічна, що найманий працівник просто не зможе осягнути глибину та цілі компанії, на це здатен лише власник бізнесу. Насправді ще є кілька ситуацій, коли довіряти роботу SMM-нику недоцільно. Тому, шановний власник бізнесу, бери мою руку й пішли разом, покажу, як налаштувати таргетинг в SMM самостійно. А якщо на якомусь етапі щось стане незрозумілим, то завжди зможеш звернутися за консультацією до спеціалістів Creative SMM.

КРОК 1. Вивчення цільової аудиторії

Проаналізуйте свою ЦА. Визначте, хто ваші потенційні клієнти, подумайте про їхній вік, стать, географічне розташування, професію, інтереси та поведінку в мережі. Випишіть на папір всіх-всіх, кого може зацікавити ваша пропозиція, а також те, які проблеми вони вирішують за допомогою вашого продукту чи послуги. Останнє допоможе визначити, які аспекти вашої пропозиції потрібно підкреслити в рекламі. Наостанок подумайте, де саме в інтернеті проводить час ваша аудиторія, які соцмережі для них найбільш привабливі. Це допоможе створити більш цільові та релевантні оголошення, які точно принесуть продажі

КРОК 2. Вибір платформи для реклами

Залежно від особливостей вашого бізнесу та специфіки аудиторії, обирайте відповідні платформи для рекламних кампаній:

  • Facebook та Instagram — підходять для широкого спектра бізнесів, особливо для B2C;
  • LinkedIn — найкраще для B2B, професійних послуг та рекрутингу;
  • TikTok — для молодої аудиторії та креативних продуктів.

Вибір платформи визначається вашою аудиторією та типом контенту, який ви можете запропонувати.

КРОК 3. Налаштування рекламного кабінету

На цьому етапі можуть почати виникати перші проблеми. Тому дійте чітко за інструкцією:

  1. Створіть МЕТА бізнес-акаунт компанії, відокремте особисті дані від бізнес-діяльності та отримайте доступ до розширених функцій таргетингу.
  2. Підключіть платіжні методи.
  3. Встановіть пікселі та інші трекери, які дозволять вам відстежувати дії користувачів на вашому сайті та проводити ретаргетинг.

КРОК 4. Створення оголошень

На цьому етапі варто дотримуватися наступних рекомендацій:

  1. Використовуйте якісні, чіткі та візуально привабливі зображення/відео.
  2. Пишіть короткі та змістовні тексти, які одразу привернуть увагу і спонукатимуть клієнтів дізнатися більше.
  3. Додавайте заклики до дії (CTA), наприклад, «Дізнатися більше», «Купити зараз», «Зареєструватися» тощо.

КРОК 5. Налаштування таргетингу

Тепер, коли ви розумієте свою аудиторію та маєте готові оголошення, час налаштувати таргетинг:

  1. Оберіть ЦІЛЬ: куди повинна прийти аудиторія (в повідомлення фб чи інста, в інстаграм на підписку чи на сайт в інтернет магазин або ж просто продаж послуг трафіком на сайт).
  2. Географічний таргетинг: вибирайте континенти, країни, міста, де найбільше вашої ЦА.
  3. Демографічний таргетинг: зазначайте вік, стать, рівень освіти, професію тощо.
  4. Інтереси та поведінка: обирайте інтереси, які можуть бути пов’язані з вашим продуктом.
  5. Ретаргетинг: показуйте оголошення людям, які вже взаємодіяли з вашим контентом або відвідали ваш сайт.

КРОК 6. Аналіз результатів та оптимізація

Розпочавши рекламну кампанію, не забувайте регулярно аналізувати її результати:

  • переглядайте ключові показники: CTR (рейтинг кліків), конверсії, вартість за клік та інші метрики;
  • тестуйте різні варіанти оголошень, використовуйте A/B тестування для визначення найефективніших креативів;
  • оптимізовуйте таргетинг: якщо результати не відповідають очікуванням, спробуйте змінити налаштування таргетингу або скоригувати креативи.

ПІСЛЯМОВА

Самостійне налаштування таргетингу в SMM насправді це — виклик, але водночас це й можливість краще розуміти свою аудиторію та контролювати бюджет. Дізнатися про всі підводні камені цієї непростої справи, навчитися налаштовувати все, як профі, на практиці, а не в теорії, обирати найкращі варіанти оголошень, не зливати бюджети, а збільшувати продажі можна на курсах від Creative SMM. Записуйтесь прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!