10 шкідливих порад в SMM-просуванні на 2025 рік

Сreative SMM поради

Сьогодні був настрій трішки побешкетувати, тому вирішила написати для вас кілька порад, з якими ви точно втратите роботу SMM-щика у 2025 році. Я багато досліджувала це питання, слухала авторитетних лекторів, проходила курси підвищення кваліфікації тощо, тому тепер точно знаю, як правильно вести сторінки в соцмережах, щоб уже за кілька місяців здобути статус «безробітній(я)» і виплату від державної служби занятості в кілька сотень гривень на місяць. Тож погнали?

  1. Обов’язково накручуйте кількість підписників в обхід правил соцмереж. Хто вони такі, щоб комусь щось диктувати й командувати, вірно?
  2. Зациклюйтесь лише на одному інструменті просування. Якщо обрали просуватися тільки постами в Інстаграм, то обов’язково забивайте на сторіз. Реклама? Ні! Кому вона потрібна, то зайві витрати.
  3. Продовжуйте безцільно вести соцмережі, чисто для душі, для власного самовираження і обов’язково без монетизації, бо кому ті копійки треба!
  4. Знімайте контент так, як ви це бачите, не звертайте уваги на тренди та тенденції. Робота з SMM по відчуттях — то база! Контент-план — то для слабаків!
  5. Завжди фокусуйтесь лише на одній цілі: або кількість підписників, або кількість продажів. Пам’ятайте, що SMM-спеціаліст — не Наполеон, й оці кілька справ одночасно робити не повинен.
  6. Весь контент, який ви створюватимете, повинен бути зациклений лише на продажах (бажано агресивних із закликом «Купи! Купи! Купи!» в кожному пості). Розважальне щось нехай створюють початківці, а не такі серйозні спеціалісти, як ви.
  7. Робіть орієнтацію на продажі в один клік, щоб людина лише побачила товар у рекламі, залишила заявку — і зразу купила без зайвих переписок. А якщо покупці лише питатимуть, але не купуватимуть, то це вже не ваша проблема. Нехай менеджери з переписки працюють краще.
  8. Беріть на себе якомога більше обов’язків, але ніколи нічого не робіть (бо як то все встигнути?). Пообіцяйте налаштувати таргет, написати статті замість копірайтера, зробити фотосесію та відредагувати всі фото замість спеціаліста. Пам’ятайте, ви — саме той універсальний боєць із дитячих казок (зокрема, казок про SMM-менеджерів, де світла сторона контенту завжди перемагає темний бан).
  9. Використовуйте штучний інтелект завжди і всюди. Перекладіть на нього відповідальність за результат, йому жоднаково потім соромно не буде. А ті, хто говорить, що ШІ — це ніщо без керівництва кваліфікованого спеціаліста, просто заздрять або нічого не розуміють.
  10. Попередньо завжди беріть у роботу проєкти, які штовхають у соцмережах якийсь непотріб за височенними цінами. Там навіть робити нічого не доведеться, усе одно прогорять!

Ну, і наостанок порада: ніколи не переставайте шукати чарівну кнопку, яка все зробить за вас сама. Вона точно є (інфа 100 %!), але, як і цвіт папороті, з’являється лише в певний день у році. У який точно, не знаю, але колись точно дізнаюсь!

Сподіваюсь, мій невеличкий текст підняв вам трішки настрій. Ті, хто в темі і хто вміє мислити, той точно вловив мій меседж. А ще більше порад, але вже корисних, експертних можна отримати на курсах «SMM на 100 %» від «Creative SMM». Записуйтесь, у нас завжди цікаво, доступно та в ногу із часом!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!